سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فیلم بسیار زیبای رقص اژدها با بازی بازیگر محبوب سریال بسیار زیبای متشکرم هدیه ای دیگر از فروشگاه کوله پشتی برای ایام عید.
این جدیدترین فیلمی هستش که شما می تونید از هنرپیشه محبوب خودتون جانگ هیوک در هر کجای جهان تهیه کنید.و برای طرفداران جانگ هیوک بدون شک جالب خواهد بود که بازیگر محبوب خود را در نقشی کاملا متفاوت و با بازی فوق العاده بی نظیر که همگان رو به تشویق واداشته ببینند.با زیرنویس فارسی
تاسان به شدت به رقاص شدن علاقه دارد روزی تصادفی از سنگاپور به یکی از همین مدارس دعوت می شود او با تلاش زیاد سعی دارد خودش را به این مدرسه برساند که با مخالفت پدرش روبرو می شود .

فیلمی که با جرات می تونم ازش به عنوان یه شاهکار بی نظیر هم نام ببرم.این فیلم فوق العاده ترکیبی از سکانس های رمانتیک و عاشقانه صحنه های فوق العاده دیدنی و استثنائی رقص و آواز و همچنین صحنه های رزمی فوق العاده دیدنی و بی نظیر هست.

وب نوا


یعنی فیلمی که هر مخاطبی رو به خودش جذب می کنه و شما چه طرفدار فیلم عاشقانه باشید چه فیلم موزیکال و یا حتی فیلم رزمی بی اختیار مجدوب این فیلم شده و تا به پایان رسیدن این فیلم از روی صندلی های خود تکان نخواهید خورد. و بیهوده نیستش که این فیلم در بیش از 10 جشنواره فیلم و سریال مختلف چه کره ای و هالیوودی نامزد بردن جایزه شده. در ضمن این جدیدترین فیلمی هستش که شما می تونید از هنرپیشه محبوب خودتون جانگ هیوک در هر کجای جهان تهیه کنید.و برای طرفداران جانگ هیوک بدون شک جالب خواهد بود که بازیگر محبوب خود را در نقشی کاملا متفاوت و با بازی فوق العاده بی نظیر که همگان رو به تشویق واداشته ببینند.

نام سریال: Dance of the Dragon
تاریخ اکران: ژانویه 2008

بایگران:

Jang Hyuk (Windstruck, Volcano High) as Kwon Tae San
Fann Wong (Shanghai Knights) as Emi
Jason Scott Lee (Dragon - The Bruce Lee Story) as Cheng
4. Lim Kay Tong as Li Bao
5. Jason Chan as Lee


کارگردانان: John Radel, Max Mannix (co-director)
Production Status: In Production/Awaiting Release
ژانر: Action/Adventure, Art/Foreign, Musical/Performing Arts and Romance
شرکت سازنده.: Easternlight Film Productions
لوکیشن : سنگاپور
تولید شده در: سنگاپور
 

قیمت : 2500 تومان | تعداد : 1 DVD
 
** توجه توجه **
فقط تا تاریخ ?? اسفند ???? فرصت دارید تا خرید پرداخت در محل انجام دهید منتظر پیام ها ی بعدی ما باشید



تاریخ : شنبه 87/12/24 | 7:48 صبح | نویسنده : خرید و فروش سریال سرزمین بادها ، جومونگ 2 ، موهیول | نظر